Locatie verhuur

Scouting gebouw ’t Luukske is te huur voor verenigingen, jeugd- en jongerenwerk.
Het gebouw wordt echter niet verhuurd aan particulieren.

Tarieven

• € 5,75 p.p.p.n. met een minimum van 20 personen per nacht. (incl. Wifi, exclusief gas, water, stroom)
  • Daghuur (maximaal 12 uur, zonder overnachting) € 65,00
  • Afvalverwerking bijdragen: € 10,00 voor 1 dag/nacht, € 25,00 voor weekend, € 50,00 voor een week.
  • Stookhout € 15,00 per dag/nacht
  • Borg € 250 bij huur periodes langer dan 1 dagdeel

Opties en reserveringen worden maximaal 12 maanden van te voren in behandeling genomen

Ruimtes

’t Luukske is een scoutinggebouw en beschikt over de volgende ruimtes:

• een grote zaal voor sport- en spel;
  • twee ruimtes voor niet sport activiteiten, een boven en een beneden
  • een keuken met koelkast, twee 4-pits gastoestellen, magnetron, koffiezetmachine, spoelbakken en voldoende werkruimte (oven en keukenmateriaal niet inbegrepen).
  • sanitair ruimte met 4 douches en gezamelijk wasbak.
  • toilet ruimtes en één apart invalidetoilet
  • een omheind speelveld met stook ruimte
  • inventaris als bord, mok, bestek, stoelen en tafels is berekend op 50 personen.

Voor het bezichtigen of meer informatie kunt u contact opnemen via verhuur@scoutingstjob.nl. Iemand van het verhuurteam zal dan contact met u opnemen.