Technische staf

Het gebouw van Scouting St. Job Leuken-Weert heeft heel wat te verduren door het intensieve gebruik van de vele groepen. Zodoende heeft ons scoutinggebouw ook heel wat onderhoud nodig. Gelukkig zijn een aantal heren en dames, beter bekend als de technische staf, iedere keer weer bereid deze taken op zich te nemen.

Reparaties, verbouwinkjes, schilderwerk, snoeiwerk, het maaien van het gras. Noem maar op. Veelal onopgemerkt zijn alle leden dan ook dankbaar voor de inzet van de technische staf. Dankzij hun beschikt Scouting St. Job Leuken-Weert immers over een goed onderhouden accommodatie en een prachtig aangeplant terrein.

Vindt u het ook leuk om eens een handje mee te helpen. Dan kunt u contact opnemen met ons, via info@scoutingsintjob.nl , maar gewoon op woensdagmorgen eens aankomen bij ’t Luukske kan natuurlijk ook!