HIT Mook 2024

Ooit gehoord over de HIT?

HIT staat voor Hikes, Interessekampen en Trappersexpedities.
Bijna 100 supergave kampen, verspreid over heel Nederland en wordt elk jaar tijdens het lange Paasweekend georganiseerd.

Paul & Ravi en Esther & Jurre hebben deelgenomen aan het OutdoorOuderKindKamp. Een weekend lang in thema: kamperen, slapen in een tweepersoonstentje, koken in een Dutchoven en behalve het toilet was alles in de buitenlucht, weer of geen weer!
@outdoorouderkindkampmook

Indy, Eline, Brent en Teun hebben als Roverscouts deelgenomen aan de Eifel 50 Noord.
Met de bus naar de Eifel, hier vele kilometers gewandeld, geabseild en grenzen verlegd samen met leeftijdsgenoten tot 21 jaar.
@eifel50noordhitmook

Alle 8 hebben ze een onvergetelijk weekend gehad en hebben nu alweer zin in volgend jaar! #HITMook
Er worden al kampen georganiseerd vanaf de beverleeftijd tot maar liefst 80 jaar. Dus voor ieder wat wils!

Interesse? Vraag de ervaringsdeskundigen vooral naar hun belevenissen of neem eens een kijkje op de website!
HIT Mook (@hitmook) • Instagram-foto's en -video's